Zasady rozwoju zawodników.
To już druga odsłona zasad naszych rozgrywek. Tym razem przybliżamy zasady rozwijania umiejętności. Zawodnik może rozwijać się na kilka różnych sposobów. Występując w spotkaniu, strzelając bramki jak również za specjalne osiągnięcia i wyniki. Dodatkowo wprowadzamy system odpłatnych treningów. Poniżej przedstawiamy możliwości w jakich może rozwijać zawodnik a także niekorzystny wpływ wellness na umiejętności zawodnika.
1. +0,2 do skilla na pozycji, której grał, a 0,1 do pozostałych
Grając w spotkaniu zawodnika automatycznie zdobywa doświadczenie. Dwukrotnie wyższe na pozycji, na której został wystawiony np. grając na pomocy Tsubasa otrzymuje 0,2 do pomocy i po spotkaniu jego skill wynosi 10,2. Do pozostałych czyli obrony i ataku daje 0,1. Jeśli miał po 3 to na koniec spotkania ma 3,1.
2. +0,1 za bramkę do pozycji na której grał
Strzelając bramkę dostaje 0,1 za każdą bramkę do nominalnej umiejętności na pozycji, której występował np. Tsubasa strzelił dwie bramki więc otrzymuje 2*0,1 do ‘Pomocnik’ ponieważ wystąpił w środku pola. Po meczu ma już 10+0,1+0,2=10,3
3. Bramkarz dodatkowe +0,2 za czyste konto
Bramkarz za czyste konto w meczu otrzymuje premię 0,2 za czyste konto po zakończeniu spotkania.
4. Bramkarz za trzy czyste konta z rzędu +1
Trzy czyste konta w spotkaniach z rządu dają dodatkowe +1 do „Bramkarz”
5. Hattrick +1 do wybranej umiejętności
Za hattrick w meczu Tsubasa otrzymuje +1 to skilla wskazanego przez niego po meczu.
6. Zdobycie tytułu króla strzelców +2
Po zakończeniu sezonu Tsubasa miał najwięcej strzelonych bramek. Otrzymuje premię +2 do wybranych umiejętności. Nagrodę tą może dzielić na więcej umiejętności podobnie jak wcześniejszą nagrodę.
7. Bramkarz z najmniejszą średnią puszczonych goli (min 4 rozegrane mecze w sezonie) +2
Najlepszy bramkarz ligi otrzymuje premię do umiejętności +2. Może dzielić ją na różne sille.
8. Trening dodatkowy płatny :
W jendym tygodniu można rozwijać się o kilka punktów ale
Pierwszy punkt skilla:
1zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Drugi punkt skilla:
2zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Trzeci punkt skilla:
3zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
itd.
Minimalna suma jaką należy opłacić 5zł
Ceny dotyczą kolejnych punktów we wszystkich umiejętnościach nie tylko w jednej!
Kontrowersyjny system płatny pozwoli jednak na utworzenie nagród dla zwycięzców. Pozwala na większe zaangażowanie się zawodników jak i managerów. Opłacać treningi może zawodnik jak i jego manager. W tygodniu można wykupić tylko jeden taki trening, który powoduje wzrost o 1 danej umiejętności. Pamiętaj, że to inwestycja, która może się zwrócić jeśli wygrasz ligę.
9. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50 : -0,1 do każdego skilla
Trzymaj wysoki wellness. Pomożesz wygrać mecz i dodatkowo nie stracisz umiejętności.
10. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 40: zagrożenie kontuzją (sprawdzić z poprzednim Artem)
11. -0,1 za żółta kartkę, -0,2 za czerwoną kartkę do umiejętności na pozycji, której grał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mihone dnia Czw 17:22, 01 04 2010, w całości zmieniany 1 raz
To już druga odsłona zasad naszych rozgrywek. Tym razem przybliżamy zasady rozwijania umiejętności. Zawodnik może rozwijać się na kilka różnych sposobów. Występując w spotkaniu, strzelając bramki jak również za specjalne osiągnięcia i wyniki. Dodatkowo wprowadzamy system odpłatnych treningów. Poniżej przedstawiamy możliwości w jakich może rozwijać zawodnik a także niekorzystny wpływ wellness na umiejętności zawodnika.
1. +0,2 do skilla na pozycji, której grał, a 0,1 do pozostałych
Grając w spotkaniu zawodnika automatycznie zdobywa doświadczenie. Dwukrotnie wyższe na pozycji, na której został wystawiony np. grając na pomocy Tsubasa otrzymuje 0,2 do pomocy i po spotkaniu jego skill wynosi 10,2. Do pozostałych czyli obrony i ataku daje 0,1. Jeśli miał po 3 to na koniec spotkania ma 3,1.
2. +0,1 za bramkę do pozycji na której grał
Strzelając bramkę dostaje 0,1 za każdą bramkę do nominalnej umiejętności na pozycji, której występował np. Tsubasa strzelił dwie bramki więc otrzymuje 2*0,1 do ‘Pomocnik’ ponieważ wystąpił w środku pola. Po meczu ma już 10+0,1+0,2=10,3
3. Bramkarz dodatkowe +0,2 za czyste konto
Bramkarz za czyste konto w meczu otrzymuje premię 0,2 za czyste konto po zakończeniu spotkania.
4. Bramkarz za trzy czyste konta z rzędu +1
Trzy czyste konta w spotkaniach z rządu dają dodatkowe +1 do „Bramkarz”
5. Hattrick +1 do wybranej umiejętności
Za hattrick w meczu Tsubasa otrzymuje +1 to skilla wskazanego przez niego po meczu.
6. Zdobycie tytułu króla strzelców +2
Po zakończeniu sezonu Tsubasa miał najwięcej strzelonych bramek. Otrzymuje premię +2 do wybranych umiejętności. Nagrodę tą może dzielić na więcej umiejętności podobnie jak wcześniejszą nagrodę.
7. Bramkarz z najmniejszą średnią puszczonych goli (min 4 rozegrane mecze w sezonie) +2
Najlepszy bramkarz ligi otrzymuje premię do umiejętności +2. Może dzielić ją na różne sille.
8. Trening dodatkowy płatny :
W jendym tygodniu można rozwijać się o kilka punktów ale
Pierwszy punkt skilla:
1zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Drugi punkt skilla:
2zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Trzeci punkt skilla:
3zł*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
itd.
Minimalna suma jaką należy opłacić 5zł
Ceny dotyczą kolejnych punktów we wszystkich umiejętnościach nie tylko w jednej!
Kontrowersyjny system płatny pozwoli jednak na utworzenie nagród dla zwycięzców. Pozwala na większe zaangażowanie się zawodników jak i managerów. Opłacać treningi może zawodnik jak i jego manager. W tygodniu można wykupić tylko jeden taki trening, który powoduje wzrost o 1 danej umiejętności. Pamiętaj, że to inwestycja, która może się zwrócić jeśli wygrasz ligę.
9. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50 : -0,1 do każdego skilla
Trzymaj wysoki wellness. Pomożesz wygrać mecz i dodatkowo nie stracisz umiejętności.
10. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 40: zagrożenie kontuzją (sprawdzić z poprzednim Artem)
11. -0,1 za żółta kartkę, -0,2 za czerwoną kartkę do umiejętności na pozycji, której grał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mihone dnia Czw 17:22, 01 04 2010, w całości zmieniany 1 raz